CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, August 17, 2008

testing..123

hai kengkawan...time kaceh krn mview blog saya ya..apa yek nk tulis??..blur kejap..siap tengok blog kwn2 saya, tengok ape yg diorg tulis utk first entry diorg..hee~~..maklom la budak baru nk blaja...oh yer..kamu2 semua tengok x olimpik td??..lee chong wei lawan ngan c lin dan..adhoiii kalah ..melepas la ko rmsejuta hinggit hincik lee chong weii oii..ternyata hincik rusli ,peminat sukan badminton negara amat kecewa yer..bliau itu sanggup tidak kesurau okeh utk memberi sokongan padu kpd c chong weii tuh..terpakse la cik faridah membwa moto cabuk kami yg sgt berjasa itu ke surau secare solonyer...apa lg ya mao d tulis?? ohh ya..kakak saya, c jusnita telah memungkiri jnji2nyer..dia spatutnyer membawe saya ke rumah abg kami d segambut...saya sgt rindu woo same saya punyer anak sdare..hukhuk.. dengar crite dr puan faridah, bliau skrng sudah pandai mncarik gado same tok wan bliau.. wah pandai ya kamu wawa..baru 2thn++ ko sudah tunjuk ekshen yer...agaknyer kiturunan la kot..suke gado2..wahahah..sekian d sini dulu..akhir entry ini saye serta kan gmbr d onli anak sdare yg saye ade buat skrng skrng ini...wawa

nur aisya najwa

0 comments: