CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, December 2, 2008

rancangan tv kegemaran...

dulu2 masa sekolah, banyak betul rancangan tv yang syok2 yang aku agak2 ingat sampai sekarang... setiap malam ada jer cerita best.. buku aku letak tepi..kalo ada homework (uish, lama sungguh x menggunakan perkataan inih) pun..aku tengok tv dulu pastu baru buat keja...memori aku dengan membuat homework nih macam cukup, boleh disavekan didalam pendrive bercapacity 128mb..tapi kalau rancangan tv, hard disk pun aku rasa x cukup nak simpan..bukannya aku x studi langsung..studi beb!!..ohhhoooo...aku studi...aku ingat lagi..ada pernah 1 malam ni..aku studi kt dapur..wahahah bodoh btol!! konon2 nak meja luas sikit...meja studi kt dalam bilik tu kecik...padehal nak tunjuk rajin la depan pacik rusli dan puan faridah.. poyokan saya inih?? itu cerita masa sekolah menengah.. sekolah rendah langsung x ingat bila aku studi.. tapi aku tau aku rajin buat math..mana boleh x rajin...cikgu garang siot!! 7 buah buku latihan aku staplerkan menjadi buku math..itu baru math 1..bila hantar math 1,guna math2..math 2 kurang sikit..guna 5 buah buku..





ok..berbalik pada cerita rancangan tv kegemaran...antara rancangan tv yang wajib aku tengok masa sekolah dulu ialah survivor...antara survivor yang aku tengok, seingat aku lar kan survivor borneo, outback, pearl island, dan africa..tu jer kot.. tapi yang paling aku suka adalah survivor borneo..ape ntah nama yang menang tuh..richard apekebenda tah... masa nak masuk season 2 baru aku tau yang season1 tuh buat kat borneo (lambat giler)...padan la aku sangat mengagumi keindahan alam kt situ (aicecece)..rupa2nya di tempat sendiri..






aku suka survivor bukanlah sebab mengagumi mereka2 yang perempuan berbikini..dan bukan juga kerana lelaki2 yang memakai shorts...kami sangat telah jatuh hati pada host reality show itu iaitu jeff probst..*penggunaan kami disini adalah kerana bukan saya sahaja yang meminati beliau malahan kawan baek saya, azira dan deskmate saya ketika itu aziah, juga meminati host tersebut*.. boleh pulak kitorang rebut2..malam ni minggu aku ngan jeff, minggu depan kau..minggu depannya lagi kau pulak..wahahah bodoh!! padehal tv masing2..aku dengan tv aku, korang dengan tv korang la..watpe la nak berebut jeff tiap2 minggu?..kitorang siap berdebat lagi siapa yang akan keluar minggu nih,minggu depan dan minggu berikutnya(perbincangan yang serius sekali time rehat).. dan ending nyer xde pun antara kami yang dapat c jeff tuh...padan muka!!






pastuh lepas PMR, aku masuk asrama...bukannya xde tv...tapi tragis aku melihatnya...kitorg gilir2 jaga wayar..nak bagi gambar tv clear..sedihkan?? kalau bernasib baik, tepuk sekali dua, ok dah..huhuhuh aku x suka zaman asrama...~tamat~






~kacak kan beliau inih?~
~sumber dari tenet~

2 comments:

adahuyss said...

miss ida sy tag kamu.sila ke blog sye ok!

idaii said...

yer..yer..aku nk buat la nih..hohoho