CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, November 28, 2008

update..

halo..halo.. kembali mengupdate..lama dowh aku x update blog aku yg serba serbi kekurangan nih..baek xyah ada blog kalau malas nk update...aahh..biarlah...org ada blog, aku pun nk ada blog gak..biarlah x update pown...agagagag..malas dowh nak update kat kolej..wireless lembab giler..tp yang aku herannya roommate aku laju jerk..hangin btol!! adakah wireless ku dirampas olehnya?? adakah dia telah membayar yuran perkhidmatan 2 kali ganda? oh no!! aku pun patut berbuat demikian..tp ada sesiapa nk sponsor bayarkan?? anda boleh berhubung terus di pejabat bendahari universiti tuh hussein onn malaysia...
smalam adalah hari bersejarah bagi aku...aku dapat meronggeng, tetapi bkn merempit(huh??) di times square... tp sebelum dpt meronggeng, berdas-das amaran yang aku dapat..semuanya free kerana ia adalah sponsored dari puan faridah.. aku heran...mak aku sebenarnya kasi ke x aku kuar nih?? takpe..blah jer..sebab dia pun dah kasi Ringgit Malaysia kt aku..jd, ronggeng lah !!!
10.25pg baru lah aku sampai kat komuter...padehal janji pukul 10...ni baru lah janji melayu beb!!! maka ronggeng la aku, azira, syud, fatty (padehal aku panggil fatimah), mun dan sheerene...owh x lupa jugak pada kawan aku time matrik dulu..min..


~kawan baek dari kecik, azira~

~ mun, aku, syud~
~kawan baek jugak cuma dari x berapa nk kecik~

~syud, azira, aku, shereene, fatimah~

~shereene dan fatimah adalah lembut dan pemalu~
~boleh nampak kan kelembutan dan kepemaluan nya mereka inih??~



~owh, dan inih adalah roommate saya yang sentiasa mendapat wireless di kolej~

2 comments:

Sofi. said...

uwahhhh tukar url tidak bagi tau..

idaii said...

wagagagag...sowi sayang.... malu nk bg tau...huhuhuhuh